Logo
تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1403
کد 925

اطلاعیه:

میهمانی و انتقالی دانشجویان موسسات آموزش عالی

سامانه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان از تاریخ 20 فروردین ماه سال جاری فعال شد.
اطلاعيه شماره 1
در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی
ســـازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راســتاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهماني و انتقال ضروری دانشجويان زمان ثبت­ نام متقاضيان مذکور را برای سال تحصیلی 4140-1403 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می نماید.
  • دانشگاه ­های مبدأ باید بر اساس مفاد آيين­ نامه  شماره 185770/4  مورخ 1402/02/31  درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط از اول خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ريزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال نمايد. سپس دانشگاه­های مقصد حداكثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.
وظايف متقاضي:
  • دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص مطابق آیین نامه، ضمن آگاهی از شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بايستي با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت­ نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (20 فروردین لغايت سی و یکم اردیبهشت) درخواست خود را مبنی بر  نوع آن (2 نیمسال ميهماني،‌ تمديد ميهماني، ميهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی 4140-1403 ثبت و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمايد.
  • : لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند.
  • متقاضي مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرايط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.
  • دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی­الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.
  • متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه به کارشناس دانشگاه مراجعه نمایند.
اداره كل امور دانشجويان داخل
معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 21 فروردين 1403
  • ساعت 09
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 59
نظرات شما
captcha refresh