Logo
تاریخ : جمعه 7 ارديبهشت 1403
کد 929

گزارش برگزاری:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه بناب برگزار شد.

دکتر علی حاجی بدلی، نماینده تام­ الاختیار سازمان سنجش در بناب از پایان رقابت 2461 داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت اول) در این حوزه امتحانی خبر داد.
دکتر علی حاجی بدلی، نماینده تام­ الاختیار سازمان سنجش در بناب ضمن تقدیر و تشکر ویژه از تمام عوامل و کادر اجرایی زحمت‌کش و آرزوی قبولی داوطلبان گرامی در نوبت اول کنکور سراسری 1403 گفت:  تعداد 284 داوطلب گروه  آزمایشی ریاضی و فنی و 904 داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی آغازگر نوبت اول کنکور سراسری 1403 در روز اول رقابت صبح روز پنج‌شنبه مورخ ششم اردیبهشت ماه و تعداد 82 داوطلب گروه  آزمایشی هنر و 152 داوطلب گروه آزمایشی زبان های خارجی در عصر روز پنج‌شنبه به رقابت پرداختند.
وی در ادامه افزود: در روز دوم رقابت صبح روز جمعه مورخ هفتم اردیبهشت ماه تعداد یک‌هزار و چهل‌ویک داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی در نوبت اول کنکور سراسری 1403 در این حوزه امتحانی به رقابت پرداختند.

دکتر علی حاجی‌بدلی، با بیان اینکه در مجموع پنجاه‌وهفت‌هزار و هفتصد و پنجاه‌وچهار (57754) در این نوبت از آزمون در استان آذربایجان شرقی با یکدیگر رقابت می کنند گفت: در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه بناب میزبان دوهزار و چهارصد و شصت و یک داوطلب بوده است.

در روز اول برگزاری کنکور سراسری 1403 (نوبت اول)، ریاست محترم دانشگاه بناب دکتر مجتبی عباسیان و فرماندار محترم بناب آقای رضا لعلی نیز از روند برگزاری آزمون بازدید نمودند و روند آن را بسیار مثبت ارزیابی نمودند.
 
دکتر علی حاجی بدلی در پایان ضمن آرزوی موفقیت به تمامی داوطلبان در خصوص نحوه اعلام نتایج آزمون گفت: به نقل از سازمان سنجش اعلام نتایج این آزمون در نیمه مردادماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس  sanjesh.org  انجام می­ گیرد.
 
معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در جمعه 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت 13
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 45
نظرات شما
captcha refresh