Logo
تاریخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
کد 930

پیام تبریک:

پیام تبریک معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه به مناسبت دهه سرآمدی آموزشی

دکتر علی حاجی بدلی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه در پیامی فرا رسیدن دهه سرآمدی آموزشی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است.

"بسمه تعالی"

با احترام و ارادت به همه اساتید گرامی که با تلاش، صبر و علاقه به آموزش و پرورش نسل جوان، به عنوان راهنمایان و راهبران آینده کشور نقش اساسی و بزرگی در ساختار جامعه دارند.
12 اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت استاد والا مقام آیت الله مطهری، اندیشمند و عالم بزرگ که با دیدگاه‌های پویا و پیشرو، تلاش کرد تا نظام تعلیم و تربیت را بر پایه‌های اسلامی و انقلابی بنا نهد. اینجانب فرا رسیدن دهه سرآمدی آموزشی را به کلیه اساتید گران‌سنگ، یاوران علمی ارجمند و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سالی که گذشته، سال پُربرکتی در زمینه آموزش برای دانشگاه بناب بود، احتراما بر خود وظیفه می‌دانم از تمام عزیزانی که به هر نحوی در فعالیت‌های آموزشی شرکت داشتند تشکر و قدردانی کنم. حوزه آموزش هرگز از پیشروی خود متوقف نشد و این موفقیت‌ها که به زحمات و تلاش‌های اساتید گرامی، یاوران علمی ارجمند و دانشجویان عزیز در دانشگاه بستگی داشت، بدون همکاری این عزیزان محقق نمی‌شد. از خداوند منان بهروزی و سلامتی و موفقیت‌های روزافزون شما عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

علی حاجی بدلی            
معاون آموزش و پژوهش دانشگاه

دهه سرآمدی آموزشی

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • ساعت 18
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 108
نظرات شما
captcha refresh