Logo
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393
کد 489

جلسه تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه بناب با حضور اعضای هیات علمی برگزار گردید ...

این جلسه در تاریخ دوشنبه 24 آذرماه ، در سالن  کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی به همت معاونت آموزشی و پژوهشی با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار کردید در ابتدای این  جلسه وپس از تلاوت قرآن وسرود جمهوری اسلامی آقای دکتر مجتبی عباسیان رئیس  محترم دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم وتبریک به همه پژوهشگران برتر  دانشگاه و اعضای هیات علمی تشکر کردند .

رئیس دانشگاه ازآقای دکتر علی حاجی بدلی  به خاطر زحمات بی دریغشان در معاونت آموزشی و پژوهشی تشکر وقدردانی نمودند واز آقای دکتر پور صمد و آقای دکتر نرج آبادی فام نیز به خاطر تصدی پستهای معاونت آموزشی و پژوهشی و مدیریت پژوهشی در دوران هیات رئیسه قبلی  قدر دانی کرد. وی در این جلسه از آقایان  دکتر هاشمی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و آقای دکتر پیری بعنوان دومین پژوهشگر دانشگاه و آقای دکتر سید حمیدرضا مراثی بعنوان سومین پژوهشگر دانشگاه سپاسگزاری وقدر دانی نمودند وآن را نقطه عطفی درپیشرفت های علمی دانشگاه دانستند.

ایشان باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور که عمده آن  از طرف استکبار بر ملت مظلوم ایران تحمیل شده است وبه تبع آن کمبود بودجه های پژوهشی را مانعی جدی بر سر راه پژوهشهای دانشگاهی وکاربردی ندانست واز همگان خواستند همدوش با تمام اقشار  جامعه با نظر داشتن راهکردهای صرفه جویی دست از پژوهش برنداشته وهمدوش صنعتگران کشور باشند .

ایشان ضمن تقدیر از تمامی مدیران ودلسوزانی که از اول حیات این دانشگاه منشا خیرات وکارهای بزرگ بوده اند از همگان خواست برای ادامه حیات مادی ومعنوی این دانشگاه تلاش کنند

گفتنی است جلسه تقدیر از پژوهشگران دانشگاه با اهدای جوایز ولوح تقدیر به پایان رسید.



  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 آذر 1393
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1918
نظرات شما
captcha refresh