Logo
تاریخ : دوشنبه 23 مهر 1403
کد 958

اطلاعیه:

قبولی 139 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه بناب در دوره دکتری 1403

139 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه بناب در دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1403 پذیرفته نهایی شدند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه طی خبری اعلام کردن بر اساس نامه ارسالی از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تعداد 139 نفر از دانشجویان کارشناسی‌ارشد و فارغ‌التحصیلان دانشگاه در دوره دکتری تخصصی PhD دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در سال ۱۴۰۳ پذیرفته شده اند.

دکتر حاجی‌بدلی افزود این موفقیت مرهون تلاش ارزنده دانشجویان تحصیلات تکمیلی و راهنمایی موثر اساتید توانمند دانشگاه می باشد. ایشان همچنین به تلاش‌های مستمر اساتید و کارکنان دانشگاه در راستای ارتقاء سطح علمی دانشجویان اشاره کرد و افزود: که این موفقیت‌ها می‌تواند به جذب دانشجویان جدید و تقویت جایگاه دانشگاه در بین سایر مؤسسات آموزش عالی کشور کمک کند.

وی همچنین بر اهمیت حمایت‌های مالی و معنوی از دانشجویان دکتری تأکید کرد و گفت: که دانشگاه بناب برنامه‌هایی برای تسهیل روند تحصیل این دانشجویان و ارتقاء کیفیت پژوهش‌های آنها در نظر دارد. این اقدام‌ها شامل برگزاری کارگاه‌های تخصصی، حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی و فراهم کردن امکانات لازم برای انجام تحقیقات علمی است.

ایشان ابراز امیدواری کرد که این روند رو به رشد ادامه یابد و دانشجویان بیشتری بتوانند در مقاطع بالاتر تحصیلی موفق شوند و به جامعه علمی کشور خدمت کنند.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 23 مهر 1403
  • ساعت 12
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 137
نظرات شما
captcha refresh