Logo
تاریخ : شنبه 21 مهر 1403
کد 957

اطلاعیه مهم:

اطلاعیه های ثبت نام پذیرفته شدگان سال 1403

اطلاعیه های ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی سال 1403 دانشگاه بناب به شرح ذیل است؛
اطلاعیه شماره سه 
تاریخ درج اطلاعیه: 22 مهر ۱۴۰۳ ساعت 19

 

   

مراحل ثبت نام اینترنتی به شرح زیر می باشد:

 ورود به پرتال ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید

 اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه سما با انجام مراحل زیر:

انتخاب «دانشجویان جدیدالورود» به عنوان «نوع کاربری»

وارد نمودن کد ملی

 وارد کردن شماره داوطلبی کنکوربه عنوان«کلمه عبور»
 

  • به اطلاع پذیرفته شدگان نیمسال اول تحصیلی آزمون های ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته، سراسری و کاردانی که تا تاریخ 1403/06/31 از مقطع قبلی فارغ التحصیل نشده اند می رساند با رعایت شرایط زیر برای ادامه تحصیل آنان از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری( بهمن ماه) موافقت گردیده است.
    1- اخذ مدرک تحصیلی مقطع قبل تا 1403/11/30
    2- ثبت نام از داوطلبان بعد از اخذ مدرک تحصیلی انجام می گردد و ثبت نام مشروط از داوطلبانی که مدرک تحصیلی خود را ارائه ندهند، انجام نخواهد شد.
  • زمان شروع کلاسها شنبه 28 مهرماه خواهد بود.
  • تذکر: سازمان ملی سنجش اعلام کرده که پذیرفته‌شدگان تمام دوره‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی، اعم از رایگان و غیررایگان و همچنین پذیرفته‌شدگان تمام دوره‌های آموزش رایگان(روزانه، محروم، بورسیه و دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی) رشته‌محل‌های پذیرش با آزمون سال ۱۴۰۳، چه در دانشگاه یا مؤسسهٔ پذیرفته‌شده ثبت‌نام کنند و چه نکنند، اجازهٔ شرکت در آزمون سراسریِ سال ۱۴۰۴ را ندارند. این داوطلبان در صورت انصراف تا قبل‌از پایان زمان ثبت‌نامِ هرکدام از ۲ نوبت کنکور ۱۴۰۵، می‌توانند در آزمون سال ۱۴۰۵ ثبت‌نام کنند.

اطلاعیه شماره دو
تاریخ درج اطلاعیه: 22 مهر ۱۴۰۳
با سلام و احترام
ضمن عرض تبریک ورودتان به جمع خانواده دانشگاه بناب و تبریک قبولی در آزمون سراسری و نیز صرفا با سوابق تحصیلی، به اطلاع می‌رساند؛
تاریخ ثبت نام آنلاین از 23 مهرماه لغایت 27 مهرماه و نیز تحویل حضوری مدارک 28 مهرماه براساس جدول زمان بندی به زودی از طریق پرتال معاونت آموزش دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه شماره یک
تاریخ درج اطلاعیه: 21 مهر ۱۴۰۳
با سلام و احترام
ضمن عرض تبریک ورودتان به جمع خانواده دانشگاه بناب و تبریک قبولی در آزمون سراسری و نیز صرفا با سوابق تحصیلی، به اطلاع می‌رساند؛ 
تاریخ ثبت نام آنلاین و نیز تحویل حضوری مدارک به زودی از طریق پرتال معاونت آموزش دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

فایل مدارک مورد نیاز ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی 1403 را می توانید دانلود کنید.
مدارک ثبت نام مورد نیاز کارشناسی 1403
مدارک مورد نیاز ثبت نام 
 

 

  • ثبت‌نام شامل سه مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه سما، بارگذاری اینترنتی مدارک درخواستی و تحویل حضوری مدارک لازم می‌باشد تاریخ دقیق ثبت نام متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام در سه مرحله (2مرحله)اینترنتی و (1مرحله)تحویل فیزیکی مدارک بوده و زمان دقیق اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته‌شدگان عزیز خواهشمند است در صورت وجود هرگونه سوال و یا اشکال به پرتال ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق قسمت پرسش و پاسخ‌های متداول مندرج در انتهای سایت مذکور، در صورتیکه پاسخ مناسب برای سوال خود نیافتید، می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین موجود در قسمت سمت راست پایین سایت با کارشناسان محترم دانشگاه در ارتباط باشید و در صورت نیاز ضروری با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و از تماس با قسمت های دیگر دانشگاه خودداری فرمایید.

راه های ارتباطی:

آدرس کانال اطلاع رسانی آموزش دانشگاه بناب: bonabu_amoozesh@

معاونت آموزش و پژوهشی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در شنبه 21 مهر 1403
  • ساعت 09
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 2971
نظرات شما
captcha refresh