Logo
تاریخ : دوشنبه 1 مرداد 1403
کد 946

گزارش نشست:

نخستین سرپرست دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای انتخاب شد.

طی نشست از سوی اساتید دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای دانشگاه بناب، دکتر محمد امامی عضو هیأت علمی گروه مواد به عنوان نخستین سرپرست دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای انتخاب شد.
نظر به افتتاح دانشکده جدید در دانشگاه بناب، طی نشستی انتخاب نخستین رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای دانشگاه بناب با حضور اساتید این دانشکده در سالن کنفرانس معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، در دانشکده علوم پایه راس ساعت 10 صبح امروز دوشنبه یکم مردادماه 1403 برگزار گردید.
نخستین سرپرست دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای
در ابتدای نشست با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد، سپس دکتر علی حاجی بدلی، معاون آموزش و پژوهشی دانشگاه با تاکید بر لزوم تشکیل دانشکده‌ها و ساختارسازی آن از حضور اعضا حاضر در نشست سپاسگزاری و قدردانی نمود.
در ادامه نشست کاندیداهای محترم ریاست دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای، به ارائه نکته نظرات، طرح و برنامه‌های آتی خود پرداختند.
در انتهای نشست پس مطرح شدن دیدگاه‌های اساتید و اعضا رای گیری برای انتخاب نخستین سرپرست دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای انجام شد و پس از شمارش آرا آقای دکتر محمد امامی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مواد، حائز اکثریت آرا شدند و به عنوان نخستین سرپرست جدید دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای انتخاب شدند.

دکتر علی حاجی بدلی، معاون آموزش و پژوهشی دانشگاه ضمن تبریک به آقای دکتر محمد امامی منتخب اعضای محترم دانشکده، برای ایشان از خداوند آرزوی توفیق و سربلندی نمود.
معاونت آموزش و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 مرداد 1403
  • ساعت 15
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 173
نظرات شما
captcha refresh