Logo
تاریخ : پنجشنبه 31 خرداد 1403
کد 944

گزارش:

بازدید معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب از روند برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

دکتر علی حاجی‌بدلی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب، با حضور سرزده در حوزه‌های امتحانی دانشجویان، از نزدیک در جریان کیفیت اجرای فرآیند برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرار گرفت.
براساس این گزارش، صبح روز شنبه، 26 خردادماه 1403، دکتر علی حاجی‌بدلی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در آغازین روز از امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور در حوزه‌های امتحانی دانشکده‌های علوم پایه و فنی و مهندسی از نزدیک در جریان کیفیت اجرای فرآیند برگزاری امتحانات قرار گرفت.
 
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در ادامه بازدید خبری در خصوص ترم تابستان دادند که تمهیدات لازم برای برگزاری ترم تابستان 1403 در دانشگاه بصورت حضوری تدارک دیده شده است که ان شاءالله بلافاصله بعد از امتحانات پایان ترم فرایند ترم تابستان 1403 آغاز خواهد شد.
 
دکتر حاجی‌بدلی، در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دانشجویان عزیز در امتحانات پایان ترم افزود: از اساتید گرامی و تمام عوامل محترم برگزاری امتحانات و از نهایت همکاری دانشجویان در برگزاری هرچه بهتر امتحانات پایان ترم تشکر و قدردانی نمودند.
معاونت آموزش و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 31 خرداد 1403
  • ساعت 14
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 33
نظرات شما
captcha refresh