Logo
تاریخ : شنبه 18 فروردين 1403
کد 924

شیوه نامه:

شیوه نامه اجرایی بورس صنعت و مشاغل ابلاغ شد

ابلاغ شیوه نامه اجرایی بورس صنعت و مشاغل به استناد آیین‌نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی

شیوه نامه اجرایی بورس صنعت و مشاغل ابلاغ شد، هدف از این بورس تربیت سرمایه‌های انسانی مؤثر و کارا بر اساس درخواست دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است. در این طرح بورسیه دانشجو به دو صورت پذیرش از طریق کنکور سراسری و پذیرش حین تحصیل دانشجو انجام می‌شود.

طی توافقی که بین اداره کل بورس دستگاه / شرکت اعطا کننده بورس صورت می‌گیرد، دانشجویان در حین تحصیل، مقرری دریافت نموده و پس از دوران تحصیل با شرایطی که در قرارداد قید می‌شود. امکان اشتغال دردستگاه / شرکت اعطا کننده بورس را دارا می‌شوند.

در این طرح، دانشگاه به دانشجویان اجازه می‌دهد تا سقف مشخصی دروس اختیاری را با نظر دستگاه اعطا کننده بورس بگذرانند. همچنین، کارآموزی دانشجوی بورسیه در دستگاه بورس کننده سپری می‌شود و دانشجو مجاز است تا سقف ۵۰ ساعت در ماه با شرکت همکاری کند.

دراین طرح، ظرفیت دانشگاه‌های برتر کشور به جای تربیت نیرو برای دانشگاه‌های خارجی، در خدمت بنگاه‌های اقتصادی کشور قرار می‌گیرد و از طرفی دستگاه / شرکت اعطا کننده بورس نیز بهترین و نخبه ترین دانشجویان را جذب نموده که قطعاً در بهره‌وری بیشتر آن شرکت مؤثر خواهد بود.
با پیگیری های معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در این خصوص توافقاتی با مجتمع فولاد ظفر بناب انجام داده است و دانشجویان دانشگاه بناب در این مجتمع آغاز به فعالیت نمودند.
جهت دریافت شیوه نامه اجرایی اینجا کلیک کنید.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در شنبه 18 فروردين 1403
  • ساعت 09
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 168
نظرات شما
captcha refresh