Logo
تاریخ : چهارشنبه 1 فروردين 1403
کد 919

پیام تبریک:

پیام تبریک معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو

دکتر علی حاجی بدلی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب؛ در پیامـی آغاز سال نـو را تبریـک گفت. متن پیام به شـرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
هم‌آوایی بهـار طبیعت با ایام پر خیروبرکت ماه رمضـان نویدبخش تولدی دوباره بوده و فرصتی است تا چشم سر و دل بگشاییم و با بهاری کردن روح و جان و اندیشه‌مان پنجره‌ای شویم رو به حقیقتی روشن از خدا.

در این هنگامه‌ی شکوهمند و روح‌نواز که می‌تواند آغاز ظهور و شروع بهار حقیقی باشد، این‌جانب ضمن آرزوی تندرستی، بهار نوروز و بهار قرآنی که نشانه خلاقیت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، را به یکایک مردم ایران به‌ویژه همکاران خدوم و شریف دانشگاه بناب تبریک و تهنیت گفته، از زحمات ارزشمند اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه در سالی که سپری شد قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از موفقیت و ایامی نیک برای اساتید، کارمندان، دانشجویان و خانواده‌های معزز آنان در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی مسالت می‌نمایم. با این امید که سال پیش رو، سالی پرخیر و برکت و سرشار از موفقیت برای تمامی شما عزیزان باشد.
یقین داریم، همّت بلند و تلاش بی‌نظیر همکاران ما باز هم باعث سربلندی و عزّت آفرینی برای دانشگاه بناب خواهد شد. آرزومندیم سال جدید سالی توأم با شادکامی، سربلندی و پیروزی بوده و شاهد موفقیت های روز افزون در زندگی فردی عزیزان و پیشرفت روز افزون دانشگاه و کشور عزیزمان ایران باشیم.
بااحترام
علی حاجی بدلی
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 فروردين 1403
  • ساعت 06
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 103
نظرات شما
captcha refresh