Logo
تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1402
کد 902

اطلاعیه:

قبولی 2027 نفر به مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشجویان کارشناسی و فارغ التحصیلان دانشگاه بناب در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته 1402

تعداد 2027 نفر به مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشجویان کارشناسی و فارغ التحصیلان دانشگاه بناب در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1402 پذیرفته شدند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب طی خبری اعلام کردند بر اساس لیست ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد 2027 نفر از دانشجویان کارشناسی‌ و فارغ‌التحصیلان کارشناسی دانشگاه بناب در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1402 پذیرفته نهایی شدند.

دکتر حاجی‌بدلی در ادامه افزود: این عزیزان در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مطرح کشور نظیر دانشگاه تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، علامه طباطبایی و بیش از 2000 دانشگاه و پژوهشگاه های دیگر  اعم از دانشگاه دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی مشغول به تحصیل می‌باشند. طبیعتا این موفقیت با تلاش و پشتکار دانشجویان عزیز، اساتید گرامی و یاوران علمی(کارکنان) خدوم بوده که جا دارد ضمن تبریک به قبولین از زحمات آنان سپاسگزاری کنیم.

ایشان در پایان گفتند: امید آن داریم که با تلاش و سخت کوشی دانشجویان عزیزمان در دانشگاه بناب شاهد روند صعودی و قبولی‌های بیشتر در سال‌های متمادی در دانشگاه‌های برتر کشور باشیم.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 13 آذر 1402
  • ساعت 09
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 146
نظرات شما
captcha refresh