Logo
تاریخ : شنبه 20 دي 1399
کد 728

اطلاعیه؛

راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه بناب در سال ۱۳۹۹

با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك، به اطلاع پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد براساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹دانشگاه بناب مي‌رساند كه ثبت‌نام به‌صورت غیر‌حضوری بوده و لازم است مدارک درخواستی را تا 99/10/30 به آدرس پستی قید شده در اطلاعیه ارسال فرمایید.
توجه:
صرفاً پذيرفته شدگاني که حداکثر تا مورخ 99/11/30 فارغ‌التحصيل خواهند شد قادر به ثبت‌نام و ادامه تحصیل  مي‌باشند.
تبصره: پذیرفته‌شدگانی که به هنگام ثبت‌نام قادر به ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی خود در دوره کارشناسی نمی‌باشند، به‌طور مشروط و با اخذ فرم تعهد مبنی بر فارغ‌التحصیل شدن تا تاریخ 99/11/30 و یا اتمام کلیه واحدهای درسی تا تاریخ مقرر ثبت‌نام به‌عمل خواهد آمد.

تذکر مهم:
  • خواهشمند است از کلیه مدارک تحصیلی خود یک سری کپی برای خود تهیه نمایید که پس از ارسال به دانشگاه و تشکیل پرونده دانشجویی به هیچ وجه امکان تحویل کپی مدارک مقدور نخواهد بود.

مدارک لازم جهت ارسال پستی:

۱- اصل مدرک کارشناسی (تبصره: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی‌باشند لازم است اسکن اصل فرم شماره ۲ دفترچه سازمان سنجش که توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی تأیید شده است را ارسال نمایند.)
۲- کپی شناسنامه (تمام صفحات) یک سری
۳- کپی كارت ملي (پشت و رو) یک سری
۴- عكس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده درسال جاري (۱۲قطعه)
۵- مدركي‌ كه ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه داوطلبان را با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مشخص كند (براي برادران)
۶- اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع ( مخصوص كارمندان دولت)

آدرس پستی جهت ارسال مدارک:
پذیرفته‌شدگان بایستی از طریق پست پیشتاز به آدرس 
آذربایجان شرقی - شهرستان بناب - بزرگراه ولایت - جنب پلیس‌راه - دانشگاه سراسری بناب کد پستی ۵۵۵۱۷۶۱۱۶۷ مدارک خود را ارسال نمایند.
توجه: در نوشتن آدرس پستی دقت فرمایید و  روی پاکت پستی ارسالی، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و رشته قبولی خود را قید فرمایید.


 
  • نوشته شده
  • در شنبه 20 دي 1399
  • ساعت 12
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 614
نظرات شما
captcha refresh