Logo
تاریخ : شنبه 17 شهريور 1397
کد 631

اطلاعیه ثبت نام کارشناسی ارشد 97

ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت حضوری جهت تشكيل پرونده و تحويل مدارك ثبت نامي ذیل از تاریخ 1397/06/20الی 1397/06/21انجام خواهد پذیرفت.
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد آزمون سراسري 98-97
 
 
ضمن عرض تبريك و خير مقدم و آرزوي موفقيت براي پذيرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصيلي ۹8-97 دانشگاه بناب، بدینوسیله اعلام می گرددد؛ ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت حضوری جهت تشكيل پرونده و تحويل مدارك ثبت نامي ذیل از تاریخ 1397/06/20الی 1397/06/21انجام خواهد پذیرفت. در ضمن، یادآور می شود زمان و شرایط ثبت نام آنلاین در اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.
 
مدارک لازم برای ثبت نام:
۱- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن معدل دوره کارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.
2-اصل شناسنامه و کارت ملي و دو سري فتوکپي از تمام صفحات آنها
3- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده در سال جاري
  تبصره : ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهيه شده در سال جاري منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می گردد.
4-ارائه مدرکي که وضعيت نظام وظيفه آنها را با توجه به بند « مقررات وظيفه عمومي » مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنماي ثبت نام و شرکت در آزمون ورودي کارشناسی ارشد سال 1397 مشخص کند ( براي برادران ).
5-حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.
6-ارائه معرفي نامه رسمي مبني بر واجد شرايط بودن براي استفاده از امتياز ويژه مربيان رسمي قطعي و رسمي آزمايشي
وزارت علوم تحقيقات و فناوري . این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد می باشد.  
7-فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 1397 مندرج در دفترچه ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد 97 استخراج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی
  قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه :
                  - کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه  لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا  ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند و فرم ثبت نام اولیه را از پلیس +۱۰ اخذ و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.
                 -  دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام)
                - یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام ( دریافت از فرایند ثبت نام)
                - یک نسخه کپی کارت ملی
                - یک نسخه کپی شناسنامه
                - یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی
                - یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی
 
ثبت نام حضوری ساعت 9/00 الی 14/30 بعد از ظهرخواهد بود.
 
توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.
 
پاسخ گویی به سوالات مربوط به ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی:
شماره تماس: 04137745000 داخلی: 1311 (سرکار خانم نریمان جهان،کارشناس تحصیلات تکمیلی)

 
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 17 شهريور 1397
  • ساعت 09
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 687
نظرات شما
captcha refresh