Logo
تاریخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
کد 931

گزارش جلسه:

آئین تجلیل از اساتید و سرآمدان آموزش دانشگاه در دهه سرآمدی آموزش

در دهه سرآمدان آموزشی 1403 از سرآمدان دانشکده ها و اساتید مدعو برتر و هیات علمی در سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل بعمل آمد.

مراسم تکریم جایگاه و شان اساتید بزرگوار و نیز تقدیر از سرآمدان آموزش دانشکده‌ها روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه همزمان با دهه سرآمدی آموزشی و سالروز شهادت استاد شهید مطهری(12 اردیبهشت) در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار گردید، که در ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید برگزار گردید و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و نیز کلیپی از دانشگاه، با سخنرانی ریاست محترم دانشگاه آغاز گردید.

دکتر مجتبی عباسیان، ریاست دانشگاه بناب ضمن تبریک روز معلم و دهه سرآمدان آموزش به تبیین جایگاه والای اساتید در جامعه پرداختند و ابراز امیدواری نمودند که اساتید نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف جامعه داشته باشند. وی در ادامه سخنان خود به گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف دانشگاه نظیر آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی داشتند.

در ادامه دکتر علی حاجی بدلی، معاون محترم آموزش و پژوهش دانشگاه در این مراسم ضمن عرض خوش آمد‌گویی به مد‌‌‌­‌‌‌‌‌­­‌عوین و هم‌چنین گرامی‌داشت هفته سرآمدی آموزش بیان نمود که دانشگاه بناب پیشرفت خوبی در حوزه آموزشی و پژوهشی داشته و این پیشرفت بدون تلاش‌‌‌‌‌،‌ کوشش و همکاری اعضای محترم هیات علمی،‌  یاوران علمی ارجمند و دانشجویان عزیز دانشگاه محقق نمی گردید.

دکتر حاجی بدلی در ادمه ضمن بر شمردن جایگاه والای اساتید در نظام آموزش عالی و نیز در جامعه و دانشگاه به بیان گزارشی از وضعیت کلی حوزه آموزش و شعارهای دهه سرآمدی آموزشی و تحقق اهداف این دهه پرداختند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام دکتر درگاه زاده، دکتر احمدیان، دکتر زینت لو، دکتر بابائی، دکتر ادیبی، دکتر ثقفی، دکتر رزقی، دکتر بینش، دکتر قاسمیان و دکتر سلطانی به بیان دیدگاهشان و نکات ارزشمند خود درخصوص جایگاه اساتید پرداختند.

به منظور پاسداشت مقام شامخ اساتید بزرگوار و در راستای اجرای شیوه نامه سرآمدی آموزشی، در سه نوبت فراخوان لازم خدمت اعضای محترم هیات علمی ارسال گردید. نهایتاً پس از وصول درخواست‌ها و بررسی اولیه و ارجاع پرونده‌ها از طرف دانشکده‌‌ها، کمیته انتخاب سرآمدان دانشگاه سرآمد منتخب را حسب ماده ۷ شیوه نامه جهت بررسی سرآمدان آموزش کشور انتخاب و به وزارت علوم معرفی گردید. هم‌چنین در اجرای ماده ۴ شیوه نامه، سرآمدان دانشکده‌ها انتخاب شدند که عبارتند از :
۱- آقای دکتر حجت افشاری عضو هیات علمی گروه ریاضی و علوم کامپیوتر از دانشکده علوم پایه
۲- آقای دکتر مقداد کمالی مقدم عضو هیات علمی گروه مهندسی نساجی از دانشکده فنی و مهندسی
۳- آقای دکتر جواد یکرنگ عضو هیات علمی گروه مهندسی نساجی از دانشکده فنی و مهندسی
هم‌چنین اساتید زیر به عنوان اساتید مدعو برتر دانشکده‌ها معرفی و تجلیل شدند.
۱- حجت الاسلام دکتر عیسی رنجبر از گروه معارف اسلامی
2- خانم دکتر ندا فضلعلی پور از دانشکده فنی و مهندسی
۳- خانم دکتر لیلا اصغرشرقی از دانشکده علوم پایه

و در انتهای مراسم از سرآمدان آموزش و اساتید مدعو برتر دانشکده ها تجلیل و هدایای ارزشمندی اهدا گردید. در کنار این مراسم از همه اعضای محترم هیات علمی و نیز اساتیدمدعو برتر نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر شایسته به عمل آمد.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب

آلبوم تصاویر آئین تجلیل از اساتید و سرآمدان علمی دانشگاه

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • ساعت 13
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 299
نظرات شما
captcha refresh