Logo
تاریخ : شنبه 15 مهر 1402
کد 895

اطلاعیه:

دریافت دو مدرک «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» از سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

امکان دریافت دو مدرک «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بناب فراهم شد، دانشجویان برای دریافت این دو مدرک میتوانند به emt.medu.ir مراجعه نمایند.

امکان دریافت دو مدرک «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بناب فراهم شد، توضیحات ذیل در اطلاعیه اعلام نتیجه نهایی برای اطلاع داوطلبان و همچنین دستورالعمل ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها درج شده است. خواهشمند است مطابق دستورالعمل عمل کنید، امکان ارائه دو مدرک «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» برای پذیرفته‌شدگان بصورت الکترونیکی در سامانه «تأییدیه تحصیلی» به آدرس emt.medu.ir فراهم است. لذا همه پذیرفته‌شدگان باید براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند:

١. پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی، با تکمیل فرم‌های مربوط، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و با ارائه این کدها به دانشگاه محل پذیرش، مدارک درخواست شده از سامانه kemt.medu.ir توسط دانشگاه مذکور قابل دریافت است.
تبصره: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش‌دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
٢. فارغ‌‌التحصیلان شهریور سال ١٣٩٥ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ‌التحصیلان خرداد سال ١٣٩٥ و قبل از آن با کد‌پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ‌التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بار‌گذاری نماید.»

آدرس کانال اطلاع رسانی آموزش دانشگاه بناب: bonabu_amoozesh@
معاونت آموزش و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در شنبه 15 مهر 1402
  • ساعت 18
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 1437
نظرات شما
captcha refresh