Logo
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
کد 860

گزارش جلسه:

مراسم تقدیر از اساتید گرانقدر و سرآمدان آموزشی دانشگاه

در دهه سرآمدان آموزشی 1402 از سرآمدان دانشکده ها و اساتید مدعو برتر و هیات علمی در سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل بعمل آمد.

به منظور پاسداشت مقام شامخ اساتید بزرگوار و در راستای اجرای شیوه نامه سرآمدی آموزشی اقدامات اولیه جهت تدوین شیوه نامه و دستورالعمل داخلی از آذرماه 1401 در دانشگاه شروع شد و پس از ابلاغ شیوه نامه کشوری در اسفند 1401، در سه نوبت فراخوان لازم خدمت اعضای محترم هیات علمی ارسال گردید. نهایتاً پس از وصول درخواست‌ها و بررسی اولیه و ارجاع پرونده‌ها از طرف دانشکده‌‌ها، کمیته انتخاب سرآمدان دانشگاه در تاریخ 5 اردیبهشت ماه سرآمد منتخب را حسب ماده 7 شیوه نامه جهت بررسی سرآمدان آموزش کشور انتخاب و به وزارت علوم معرفی گردید. هم‌چنین در اجرای ماده 4 شیوه نامه، سرآمدان دانشکده‌ها انتخاب شدند که عبارتند از :
1- سرکار خانم دکتر منیره نصرتی از دانشکده علوم پایه
2- آقای دکتر مقداد کمالی مقدم از دانشکده فنی و مهندسی
3- آقای دکتر جواد یکرنگ از دانشکده فنی و مهندسی

هم‌چنین اساتید زیر به عنوان اساتید مدعو برتر دانشکده‌ها معرفی و تجلیل شدند.
1- حجت الاسلام دکتر حامد شمس از گروه معارف اسلامی
2- دکتر حسام نجفی از دانشکده فنی و مهندسی
3- خانم دکتر زهرا فرزانه از دانشکده علوم پایه

مراسم تکریم جایگاه و شان اساتید بزرگوار و نیز تقدیر از سرآمدان آموزش دانشکده‌ها روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار گردید، که در ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید برگزار گردید و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و نیز کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری و با سخنرانی ریاست محترم دانشگاه آغاز گردید.
دکتر مجتبی عباسیان، ریاست دانشگاه بناب ضمن تبریک روز معلم و دهه سرآمدان آموزش به تبیین جایگاه والای اساتید در جامعه پرداختند و ابراز امیدواری نمودند که اساتید نقش سازنده ای در پیشبرد اهداف جامعه داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حیدرزاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب به تبیین جایگاه والای اساتید جامعه پرداختند و ضمن بر شمردن جایگاه والای اساتید در تعالیم الهی و نیز در جامعه و دانشگاه به بیان نکات ارزشمندی در خصوص ویژگیهای استاد از دیدگاه شهید مطهری پرداختند.
در ادامه مراسم  دکتر حسن نمازی، استاد دانشگاه تبریز مهمان ویژه مراسم به بیان نکات ارزشمند خود درخصوص جایگاه اساتید پرداختند.

و در انتهای مراسم از سرآمدان آموزش و اساتید مدعو برتر دانشکده ها تجلیل و هدیای ارزشمندی اهدا گردید. در کنار این مراسم از همه اعضای محترم هیات علمی و نیز اساتیدمدعو برتر نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر شایسته به عمل آمد.

معاونت آموزش و پژوهشی دانشگاه بناب

آلبوم تصاویر مراسم تقدیر از اساتید گرانقدر و سرآمدان آموزشی دانشگاه

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
  • ساعت 12
  • توسط مدير سايت معاونت آموزشی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 359
نظرات شما
captcha refresh