Logo
تاریخ : شنبه 2 آذر 1398
کد 690

اطلاعیه اداره پذیرش و ثبت‌نام؛

اطلاعیه دانشگاه بناب در رابطه با تمدید پذیرش برای مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته ریاضیات و کاربردها

اطلاعیه دانشگاه بناب در رابطه با تمدید پذیرش برای مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته ریاضیات و کاربردها

بدین وسیله به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته ریاضیات و کاربردها می رساند با همراه داشتن مدارک ذیل می توانند از تاریخ 28/08/98 لغایت 30/10/98 به دانشگاه بناب مراجعه نمایند.
  1. کلیه متقاضیان می‌بایست دارای گواهینامه دوره پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی)، یا دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 یا مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم و یا کاردانی باشند.
  2. دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می‌باشند حق ثبت‌نام در این مرحله را ندارند.
  3. کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان اعلام شده مدارک خود را برای بررسی به دانشگاه بناب ارسال و یا تحویل نمایند.     
    • نکته: کلیه متقاضیان لازم است از پیش نویس تقاضانامه ثبت نام در این مرحله را که در لینک ذیل قرار گرفته است پرینت تهیه نموده و پس از تکمیل به دانشگاه ارائه نمایند. http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=6312
  4. کلیه متقاضیان مرد می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.
  5. پس از انجام ثبت نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی سازمان سنجض به صورت مشروط خواهد بود.
  6. در صورت پذیرش نهایی داوطلبان در این مرحله، قبولی قبلی آنان لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و همچنین حق انتخاب رشته های دوره روزانه را در آزمون سراسری سال 1399 نخواهند داشت.
مدارک مورد نیاز:
  1. اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهار ساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش
  2. اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام آموزشی جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش
  3. اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش
  4. گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند.
  5. اصل شناسنامه و 2 سری کپی از تمام صفحات آن.
  6. اصل کارت ملی و 2 سری کپی از پشت و روی ان.
  7. شش قطعه عکس 4*3 تهیه شده در سال جاری.
  8. مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

 
  • نوشته شده
  • در شنبه 2 آذر 1398
  • ساعت 02
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 322
نظرات شما
captcha refresh